ver. 25.06.2012 ESP Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy z dnia 18 września 2001r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. 01. 130. 1450 z późn. zm.) organy administracji zobowiązane są przyjmować wnioski i podania opatrzone podpisem elektronicznym. Adres elektronicznej skrzynki podawczej: ESP Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przysusze (Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne) Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu: - przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego; - dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu na następujących nośnikach danych: Dyskietka 1,44 MB, Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0, Płyta CD-RW. Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu: - dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes. - akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF,XLS,CSV,TXT,GIF,TIF,BMP,JPG,PDF,ZIP - wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Podmiot udostępniający informacje | KP PSP Przysucha | Osoba odpowiedzialna za treść | Robert Barski | Osoba wprowadzająca dane do BIP | Robert Barski | Data wytworzenia informacji | 2012-06-25 | Data udostępnienia informacji w BIP | 2012-06-25 | Data ostatniej aktualizacji | 2015-09-09 |
|